2013. május 16., csütörtök

1. Díjam! : ))

Szeretném megköszönni a díjat Cleo Farelly-nek! : ) <3




A díjhoz tartozó szabályok:

1, Mindenkinek írnia kell
2, Minden kérdésre válaszolni kell, amit kapsz attól, akitől a díjat kaptad
3, Tizenegy kérdést kell feltenned azoknak, akiknek tovább adod.
4, Tizenegy embert kell megjelölni (visszaadni nem lehet)


1, Tizenegy dolog magamról:

- Kedvenc gyümölcsöm az eper. : )
- Kedvenc évszakom a nyár ^-^
- Kivételes módon szerencsétlen és balszerencsés ember vagyok : $ ( esések, nyelvbotlások, stb. )
- Összesen négy kutyám van <3
- Egyszer tévedésből elmentem egy masszőrhöz... : S
- Egyszer egy évig mazsoretteztem
- Az első "szerelmemmel" oviban találkoztam... körülbelül öt percre láttam a zsiráfos mászóka mellett és még mindig emlékszem az arcára.... Weird! : D
- Anyuval szinte minden második este Poirot vagy Colombo-t nézek : P
- Kedvenc zeném jelen pillanatban a Fall out boy-tól a Young Vulcanoes ; )
- Nem akarok férjet, se gyereket ....
- Szeretnék egy világoszöld Bogárhátút az érettségimre : )


2, Kérdezz-felelek:

1. Olvassa-e valaki a blogodat az ismerőseid közül?
Az egyik legjobb barátnőm ^^

2. Vannak könyvek/sorozatok, amik ihletet adnak? 
Nem igazán. Általában csak leülök és öt perc alatt kirajzolódik, az új rész a fejemben ; )

3. Mi a kedvenc színed?
A sötét lila. : )

4. Egy író belead magából egy kicsit a történetbe. Te a főszereplőből mennyit testesítesz meg? 
Nem sokat... : /

5. Volt már olyan tapasztalatod, amit beleírtál a történeteidbe?
Volt már rá példa. 

6. Írásaidban olyanok is fellelhetők, amit el szeretnél érni, vagy esetleg egy álmot szősz bele? (pl. helyes pasi, népszerűség, siker, Happy End...)
Például a Cambridge egyetem... A gimi után oda szeretnék menni továbbtanulni : $ Helyes pasit meg ki ne akarna? ; )

7.  A kedvenc színészed/színésznőd?
Színész: Samuel L. Jackson
Színésznő: Emma Stone

8.  Milyen hobbi/hobbijaid vannak?
Éneklés, sport, alvás és evés : P

9.  Kinek szólnál először, és mit csinálnál, ha egy könyvet, amit írnál a közeljövőben, kiadnák?
Nem tudom. Félnék a reakciótól. : /

10. Van kedvenc blogod? Miért a kedvenced?
A Twin Fate. : D Tudom, hogy szánalmas a másik általam írt blogot mondani, de imádom kiélni benne a hülyeséget és sokat nevetni rajta a barátnőmmel, akivel közösen írjuk. : $ : D

11. Mióta fogtál az írás művészetébe?
Három éve kezdtem bele egy fantasy könyvet írni. De kíváncsi voltam, hogy egyáltalán tetszik-e valakinek a stílusom, ahogy írok, ezért pár hónapja elkezdtem blogot írni. : ) Eddig pozitívak a visszajelzések, tehát ki tudja? Esetleg ha befejeztem, ki is adom ; )



3. Kérdéseim:

1. Mi adott ötletet a blogíráshoz?
2. Mikor kezdted a blogírást?
3. Mi a legkedvesebb gyerekkori emléked?
4. Mi a kedvenc évszakod, miért?
5. Ha bárhol élhetnél a világon, hol élnél?
6. Mi az a szám, amit soha sem tudsz megunni?
7. Ha lehetne egy kívánságod, mi lenne az?
8. Ki az a személy, akiben a legjobban megbízol?
9. Ha lehetne egy szuperképességed, mi lenne az?
10. Mi a kedvenc filmed?
11.  Mi a kedvenc édességed?


4. Kiknek adom tovább?

http://1d-bradford-bad-boy.blogspot.hu/

http://amorandcupidoandharry.blogspot.hu/

http://ihatemymission.blogspot.hu/

http://staystrongthing.blogspot.hu/




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése